
W najbliższym czasie firma hydrauliczna rozpocznie prace polegające na wymianie zużytych elementów instalacji wodnej w pierwszych dwóch blokach i to jest wstępnie aż 96 punktów. Prace mają zakończyć się do końca października.
Termin bardziej kompleksowych prac w dwóch kolejnych budynkach najprawdopodobniej zostanie ustalony na okres letni, ale to już zależy od naszych finansów i zaleceń firmy hydraulicznej. Obecnie zostaną usunięte tylko awarie, np. w klatce 74f są odgłosy jakby ktoś uderzał kilkukrotnie młotkiem w rurę (po długich obserwacjach w końcu zlokalizowałem miejsce i okoliczności w jakich się hałas pojawia).
Mariusz Tałajkowski
mieszkaniec
Czy u pozostałych mieszkańców też występuje problem z ciepłą wodą? Gdy się odkręci ciepłą wodę w kranie, nie leci od razu ciepła (nie wspominając o gorącej), bardzo często trzeba wylać ładnych kilka litrów wody aby zaczęła się ocieplać i drugie tyle aby leciała gorąca. To jest marnotrawstwo pieniędzy i wody mieszkańców, a tyle się mówi o oszczędzaniu, wszystko drożeje. Gdzie należy zgłaszać takie usterki i kto jest odpowiedzialny za tą instalację i do kogo można zgłaszać reklamacje?