
Chciałbym przypomnieć o tym… O czym wszyscy wiedzą, a przynajmniej powinni wiedzieć. Z dniem 31.08.2019r. SEC wypowiedział nam umowy, a w międzyczasie podpisaliśmy nowe z jedną ze specjalnie powołanych spółek obrotu ciepłem, w moim przypadku to SEC P. Generalnie z punktu widzenia nas konsumentów nic się wielkiego nie zmieniło poza jedną rzeczą, bardzo istotną rzeczą!!!
Zmienił się numer konta, na które przelewamy nasze należności.
Proszę o tym pamiętać, ponieważ będąc w siedzibie SEC słyszałem o pomyłkach klientów polegających na przelaniu należności na ,,stare” konto.
Najprościej sprawdzić swój ważny numer konta na fakturze dostarczonej przez spółkę SEC.
Gdy nie jesteśmy pewni możemy napisać lub zadzwonić do biura obsługi klienta,
mail: bok@sec.com.pl
telefon: 91 450 99 99,
lub osobiście zapytać w biurze obsługi klienta przy ulicy Zbożowej 4 w Szczecinie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 17.00. Z zaznaczeniem, że kasa jest czynna w dni robocze od 9.00 do 14.30.
Mariusz Tałajkowski