
Podczas spotkania z zarządcą naszego osiedla zostało potrzymane stanowisko, że główna bramka wejściowa będzie zamykała się jak dotychczas automatycznie po każdym przejściu mieszkańca lub gościa i będzie otwierana za pomocą domofonu lub klucza.
Niestety podczas epidemii koronawirusa dostajemy sygnały od służb mundurowych na temat różnych oszustw lub wyłudzeń np. podawanie się za pracownika Zarządcy i sprzedaż wodomierzy do rzekomo koniecznej wymiany. Dlatego nie chcąc prowokować wizyt nieproszonych gości, a także przechodzenia na skróty przez nasze osiedle pozostawiamy aktualny stan rzeczy.
Niestety obecnie jest problem z dorobieniem kluczy do głównej furtki. Dzisiaj osobiście pojechałem do Castoramy dorobić klucz i bez problemu usługa została wykonana. Jednak, gdy z pracownikiem ochrony sprawdziliśmy, czy klucz działa. Okazało się, że nawet nie wchodzi do zamka. Gdy zareklamowałem usługę wyszło, że nie mają tego typu kluczy, to był model bardzo zbliżony, ale jednak nie ten. Pojechałem do Leroy Merlin tam mnie poinformowano, że nie mają takiej usługi… Tak, więc chwilowo nie możemy być pomocni w tej kwestii.
Niemniej jednak chciałbym poinformować, że każdy właściciel dostał komplet kluczy w którego skład wchodził klucz do mieszkania, klatki i furtki głównej. Natomiast do furtki od boiska rozdawała ochrona dla mieszkańców. Dlatego w przypadku osób wynajmujących proszę skontaktować się z właścicielem, a właścicielom polecam dobrze poszukać w mieszkaniu.
Apelujemy o przestrzeganie zaleceń Ministerstwa Zdrowia w celu nierozprzestrzeniania się wirusa. Zwłaszcza, że dzisiaj doszły nowe obostrzenia.
Mariusz Tałajkowski
Tomasz
Żaden klucz który dostałem od właściciela mieszkania, nie działa w zamku furtki wejściowej. Niektóre z nich wchodzą ale nie da się przekręcić.