Awarii uległ główny panel osiedlowego domofonu. Najkrócej pisząc przestał reagować na wszelkie komendy i niestety żadne lokalne serwisowe działania nie pomogły. Dlatego został zdemontowany i wysłany do głównego punktu serwisowego.

Dodam, że nie wchodzi w rachubę zastąpienie głównego panela domofonem z losowo wybranej klatki osiedlowej. Tak więc do czasu powrotu urządzenia z naprawy furtka osiedlowa pozostanie otwarta, a my jako mieszkańcy będziemy musieli zachować szczególną czujność w stosunku do osób postronnych, niemniej podkreślam, że domofony w poszczególnych klatkach działają i opisywana awaria nie ma wpływu na ich funkcjonowanie. Pracownicy ochrony są poinformowani o tym fakcie i już otrzymali odpowiednie zalecenia związane z zaistniałą sytuacją.

Mariusz Tałajkowski

0
Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *